Årsmøte 2019

Velkommen til årsmøtet for Golia Vel!

Torsdag 4. april 2018 klokken 20.00 på Golia Velhus.

Kjære Godlia-beboer

Golia Vel er velforeningen for deg som bor på Godlia eller som har et forhold til Godlia. Golia Vel jobber for godt naboskap og samhold på Golia. Vi har flere arrangement hvert år.

I året som gikk arrangerte vi gratis Halloweenfest for de minste med påfølgene kinovisning for de litt større, koselig julegrantenning, tradisjonell juletrefest med underholdning og musikk fra tryllekunstner og Østensjø janitsjar, og poplær nyttårsfest for voksne. Har også hatt en kveld med Quiz på velhuset, et arrangement som vakte stor interesse og som gjerne gjentas!

Det var en god, men litt kort sesong for vår meget veldrevne skøytebane, og vi gikk til innkjøp av nye hockyemål. Vi arrangerte skøytedisco med lys og musikk, og stilte med bålpanner til grilling.

Kom på Årsmøtet til Golia Vel- vis din interesse for godt naboskap!

1. Protokoll fra årsmøtet 2018

2. Årsberetning

3. Regnskap

4. Valg

5. Saker til behandling

Forslag som ønskes behandlet på årsmøtet må være styret i hende senest mandag 1. april. Benytt fortrinnsvis e-post: goliavel@gmail.com. Velets postadresse er: Golia Vel, Golia velhus, Damfaret 25, 0671 Oslo.

For å se årsberetning 2018, trykk her.

For innmelding i Golia vel, trykk her.